1. صفحه اصلی
  2. /
  3. خدمات ما
  4. /
  5. طراحی وبسایت وردپرس

طراحی وبسایت وردپرس

تیم فناوری اطلاعات آرکین با افتخار اعلام می‌کند که طراحی سایت‌های وردپرس را به یک هنر تبدیل کرده و با مزایای فراوان، شما را به دنیایی از امکانات واقعی می‌برد. سایت‌های وردپرس، به عنوان یک سیستم مدیریت محتوا قدرتمند، امکان ایجاد سایت‌های شرکتی، فروشگاهی، و خدماتی را با سرعت و کارایی بیشتری ارائه می‌دهد.

ما پروژه های بسیاری را در بستر وردپرس برای مشتریانمان راه اندازی کرده ایم، سایت شرکت فیروزگل خراسان، سایت بازار دیجیتالی 24، سایت فرمانداری شهرستان میان جلگه و سایت مرکز رشد دانشگاه ازاد اسلامی از جمله پروژه های انجام شده توسط ما در بستر وردپرس می باشد.

از مزایای طراحی سایت‌های وردپرس می‌توان به سهولت در استفاده، امکان تغییرات آسان و مدیریت کاربری یکپارچه اشاره کرد. همچنین، با قابلیت‌های فراوان افزونه‌ها و پوسته‌های گسترده، ما می‌توانیم به شما یک تجربه بصری بی‌نظیر و ناپایدار ارائه دهیم. اگر به دنبال یک حضور موثر در فضای آنلاین و کاهش هزینه‌های توسعه و نگهداری هستید، وردپرس به عنوان یک گزینه ایده‌آل برای سایت شما خواهد بود. اجازه دهید با همکاری ما، وردپرس سایت شما را به یک تجربه دیجیتال استثنایی تبدیل کند و به سرعت به هدف‌های کسب و کار شما برسیم.

مشاوره و درخواست همکاری

همکاران ما در واحد مشاوره و فروش آماده راهنمایی به شما عزیزان می باشند.

تلفن تماس :

91002780 - 051

ایمیل :

sales@arcaneteam.ir

شبکه های اجتماعی :

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *